Przeglądarka statusów zgłoszeń
Jeśli chcesz sprawdzić status zgłoszenia, w pole „Numer zgłoszenia” wpisz numer, pod którym Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane.
Numer zgłoszenia został wysłany na wskazany przez Ciebie adres e-mail. Następnie naciśnij przycisk „Wyślij”.
Dostępne statusy zgłoszeń:
Zarejestrowane
zgłoszenie zarejestrowane, oczekuje na Twoje potwierdzenie
Potwierdzone
zgłoszenie oczekuje na przyjęcie przez oddział wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
W realizacji
zgłoszenie jest rozpatrywane przez oddział wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
Rozpatrzone
zgłoszenie zostało rozpatrzone a wyjaśnienia zostały przesłane na wskazany przez Ciebie adres e-mail
Zamknięte
zgłoszenie zostało zamknięte w związku ze zgłoszeniem problemu niedotyczącego pierwszego wolnego terminu udzielenia świadczenia lub danych teleadresowych, nieprecyzyjnej uwagi lub zgłoszenie nie zostało przez Ciebie potwierdzone w ciągu 2 dni